• (t) 0548 51 36 70

Onze referenties

Service & kwaliteit zijn topprioriteit!

Adria compact plus Sl automaat

20 september 2017 - D Benning

Van 8 tot 22 September de Adria Compact plus SL automaat gehuurd. Een langslaper met garage. Automaat was een bewuste keuze en dat beviel goed. Via de Belgische en Franse kust tot aan de baai van de Somme gereden en daarna met een grote boog door Frankrijk weer omhoog. Veel heuvels en daar kwam de camper soms iets vermogen te kort om vlot door te rijden, maar we kwamen overal boven. Met zijn breedte van 2.10 m een handige camper, maar de smallere breedte merkte je wel een beetje bij het aanrecht. Goede kachel en verder alles er op en er aan.
Door de garage is de ruimte tussen bed en plafond toch wel wat laag voor langere mensen ( 1.85 m) en ook kwam ons hoofd wel eens in aanraking met de kastjes boven het bed.
Mochten wij ooit een eigen camper kopen dan kiezen we toch maar niet voor een garage. Vlotte service bij Averesch bij halen en terugbrengen.

Weekje trotteren met de Adria Sonic Plus I 700 SL

13 oktober 2016 - Patrick Romeijn

Ik ben een weekje met de prachtige Sonic Plus via de Belgische Ardennen, via de Elzas naar de mooie Jungfrau regio in Zwitserland geweest. Het was een fantastische ervaring met deze luxe camper. Iedere avond lekker zelf koken en iedere avond lekker de verwarming opgestookt omdat het in de bergen al fris was. Dank medewerkers van Avaresch voor de persoonlijke benadering en advies, een fijn bedrijf met goede huurvoorwaarden waar ik zeker nog een keer terug ga komen.

Zomervakantie 2016

05 september 2016 - Sandra en Erwin

Afgelopen zomer zijn we weer met een camper van Averesch op pad geweest. We hebben weer een geweldige vakantie gehad!
3 weken, door Duitsland, Oostenrijk, Italië en België, door de Alpen, de Dolomieten, en Tirol gereden, op camperplaatsen met prachtige uitzichten, en leuke riviertjes gestaan.
Het was weer geweldig, een top camper, waarbij zoals gewoonlijk alles weer top in orde was!

Tot volgend jaar Dirk-Jan!
Sandra en Erwin.

Huur sun living m 45 sl

12 juli 2016 - W.J. van Eekelen Heijningen

Het huren van een Camper was voor ons een lang gekoesterde wens .
Om deze wens te laten uitkomen zijn we op zoek gegaan naar een verhuur bedrijf
We hadden het plan op gevat om met de Camper een rondreis te gaan maken door Noord-Europa
Met als einddoel De Noordkaap hetgeen betekende veel km.
Dus kwamen we al snel terecht bij Averesch-campers in Rijssen
Iets waar we zeker geen spijt van hebben al bij het eerste bezoek was de Klik er
De no nonsens mentaliteit spreekt ons zeer aan.
De afspraken en vragen werden serieus afgewikkeld.
We hebben Drie Fantastische Weken en een prachtige reis gehad met een complete
en keurige camper niets op aan te merken.
We kunnen iedereen aanbevelen. Averesch-Campers maakt alle beloftes waar.
Waarvoor onze hartelijke dank
Fam. van Eekelen

Meivakantie naar Noorwegen

19 mei 2016 - Kirsten, Ellen en Jannet Vincent

Mijn dochters en ik zijn met een Adria Matrix 680 SP in korte tijd door Noorwegen gereisd en dat is ons heel goed bevallen. Via Kongsvinger, Elverum en het pittoreske Røros, een prachtig historisch mijnwerkersdorp, gingen we door naar Trondheim, het meest noordelijk voor ons, waar we op de Sverresborg genoten van het uitzicht over de Trondheimsfjorden. We waren met ons drieën behoorlijk verwend met de ruimte en rijke uitrusting van de woonmobiel, met twee ruime tweepersoonsbedden was het goed en ruim slapen. Alles op wielen hebben betekende op de camping vaak alleen maar elektriciteit aanhaken en persoonlijke verzorging, verder hadden we alles bij de hand. Door Noorwegen rijden is op zich al een uitdaging met pittige bergop en bergaf stukken, spannend smal is het af en toe ook. Nabij Jotunheimen en de Heimdalshøe tussen metershoge sneeuwwanden gereden, maar evengoed lekker ontspannen sturen langs oevers en rivieren met een zonnetje erbij, soms onderbroken door tunnel-rijden. Toch wel fijn dat een zo luxe en ruime camper zo handelbaar is en goed te besturen valt. Op de weg terug via Berkåk over de Sognefjellet naar Aurland waar we op de Stegastien genoten van weer een bijzonder vergezicht. Daarna naar Jørpeland en Preikestolen camping waar we daags erna natuurlijk de klim naar de Preikestolen hebben gemaakt. Het comfort onderweg en het gemak waarmee wij in tien dagen Noorwegen doorkruist hebben spreekt boekdelen voor deze fijne camper. Dirk Jan en zijn team verdienen van mij en mijn dochters een hele dikke pluim. Wij hebben een fantastische Meivakantie gehad.

Heel erg bedankt namens, Kirsten, Ellen en Jannet Vincent.

Onze eerste ervaring met Averesch campers uit Rijssen

17 mei 2016 - Jo en Harrie Roekevisch

Een onvergetelijke ervaring met een camper van Averesch campers uit Rijssen!

Prachtige camper verhalen van vrienden, deden ons besluiten dit ook eens te ervaren.
Het reisdoel werd Engeland (Devon, Wales) en Ierland.
Onervaren stapten wij schoorvoetend naar binnen bij Averesch campers in Rijssen. We voelden ons echter binnen enkele minuten volledig ontspannen door de wijze waarop wij werden ontvangen en geïnformeerd.
De reservering voor een camper werd al snel vast gelegd en we gingen tevreden huiswaarts.
Tot onze verbazing werd ons een paar dagen voor vertrek gemeld, dat onze huur camper nog geen kenteken omdat het een splinternieuwe was.
Benieuwd stapten we het bedrijf binnen om ons onderkomen op te halen. Opnieuw waren we verrast door de heldere en uitgebreide uitleg over de splinternieuwe camper met maar 5 km op de teller.
De reis is onvergetelijk. Het zal u niet verwonderen dat ook bij terugkomst alles perfect werd afgewikkeld.
Conclusie: Onze volgende reis regelen zeer waarschijnlijk weer met Averesch campers uit Rijssen
mei 2016: Jo en Harrie Roekevisch

Meld u direct aan voor onze nieuwsbrief

We houden u graag op de hoogte van camper nieuws en de activiteiten van Averesch Campers